FANDOM

Блок
Блок
Знесіть цю стіну!
Виробник: Ансін Лого б
Тип: Щити
Гра Borderlands 2
Варіанти Блок - Варіанти

Блок (англ. Blockade) - серафімський щит виробництва Ансін в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона до Borderlands 2.

Отримується при старанному вибитті нутрощів Стародавніх Драконів Руйнації, тобто надзвичайно рідко.

Опис і використанняРедагувати

Чи я живу, чи помираю? - коли повністю заряджений, цей щит забезпечує значний опір ушкодженню, проте якщо ушкоджується чи виснажений, то опір знижується або зникає взагалі. Блок має пристойні, проте не вражаючі різносторонні характеристики. З його сталим опором ушкодженню щит є корисним для виживання від дуже важких ушкоджень, таких як вибухи і атаки рейдових босів. Проте, оскільки при нульовому заряді щита зменшення ушкодження втрачається, бажано мінімізувати затримку перезарядки щита за рахунок використання реліквій і навичок персонажу, або максимізувати опір з реліквіями Супротив чи Покрив Великих Воїнів.

ПриміткиРедагувати

  • Ефект опору в даний час брехня та дурня не працює відповідно до вище викладеного. Він дорівнює максимум 38% (в залежності від складових частин і рівня щита) незалежно від заряду щита, навіть якщо заряд на нулі.
  • Блок є єдиним не адаптивним щитом від Ансін.
  • Не забезпечує опір стихійному ушкодженню.