FANDOM

Битва II: Смертельна Гонка
Локація Шибайголовий Кратер для Шибайголових
Видає Дошка Об'яв Кратера
Рівень 50
Нагорода 10 Жетонів Торрга, 9777 XP
Гра Borderlands 2
DLC Велика Різанина Містера Торрга
Тип завдання Побічне

Битва II: Смертельна Гонка (англ. Tier 2 Battle: The Death Race) - побічне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Дошка Об'яв Кратера. Виконується в локації Шибайголовий Кратер для Шибайголових.

ОписРедагувати

"Вкладіться в час!"

Смертельна гонка пройдена, але це ще тільки початок. Якщо бажаєте стати справжнім шибайголовою, то корпорація «Торрг» рекомендує Вам взяти участь в нових, більш складних перегонах на час. Педаль в підлогу!

ЦіліРедагувати

  • Чекати на стартовій лінії.
  • На старт!
  • Увага!
  • ПОЇХАЛИ!
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до фінішу.

ПроходженняРедагувати

Завдання отримується на Дошці Об'яв Кратера і перша ціль буде - стати на стартовій лінії і чекати на знак початку перегонів. Всього три контрольні точки на дистанції, на додачу до арки, створеної на стартовій/фінішній лінії. Ви повинні проїхати повне коло двічі, вклавшись у відведений ліміт часу - 2 хвилини.

Кур'єр - це правильний вибір транспортного засобу для цього завдання, так як він, природньо, найшвидший, а внутрішня швидкість може бути в подальшому підвищена за рахунок економного і ліберального використання форсажу (прискорення) машини.

На трасі кола є два коротких шляхи, котрі також можуть заощадити дорогоцінні секунди. Їх можна використати з легкістю, оскільки потрібно проїхати лише контрольні точки у вказаному порядку - фактично, немає вимог до проходження решти траси.

З мотоциклами можна зіткнутися на шляху і може виявитись, що є небезпека блокування, якщо транспортний засіб гравців зтикається з ними. Постріли з кулемета транспортного засобу по мотоциклам, можуть бути небезпечними, якщо вони близько. Часто, є кращим триматися подалі від них, або стріляти з турелі під безпечним кутом.

"Ви молодці, але Ви ще нічого не бачили!"

ПриміткиРедагувати