Advertisement
Битва: У Зеніті Слави
Битва У Зеніті Слави зобра
Локація Кузня
Видає Дошка Об'яв Кузні
Рівень 50
Нагорода 5 Жетонів Торрга, 9777 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Битва: У Зеніті Слави (англ. Battle: Twelve O'Clock High) - тринадцяте сюжетне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Дошка Об'яв Кузні. Виконується в локації Кузня.

Опис[]

В даний час Комар не збираєтся битися з Вами - він вважає себе непереможним, і його набагато більше турбує Пістон, що знаходиться на рядок вище, ніж Ви. Містер Торрг порадив Вам убити парочку стерв'ятників Комара та викрасти його іграшки. Від цього Комар розлютиться та, з власним йому ідіотизмом, впустить Вас до свого лігва, щоб там убити. Але насправді ВИ вб'єте ЙОГО. Ось так ПОВОРІТ.

Цілі[]

  • Зібратися в точці збору.
  • Убити стерв'ятників супроводження.
  • Зібрати брязкальця Комара: 0/5.

Проходження[]

В цій місії є таймер - 5:00 хвилин. За цей період часу гравці повинні стріляти в Вантажних Стерв'ятників, що літають над ними, щоб з них випадали брязкальця Комара. Не потрібно знищувати стерв'ятників, а лише достатньо ушкодити, щоб вибити їх вантаж. Стерв'ятники Супроводження літатимуть навколо і захищатимуть Вантажних Стерв'ятників на протязі цього часу. Всі Стерв'ятники повинні бути знищені. що завершити завдання, проте вони будуть прибувати доки п'ять екземплярів брязкалець не буде зібрано.

Повідомлення при виконанні[]

Стерв'ятники Комара мертві і він розлючений - дійсно, розлючений настільки, що "запросив" Вас до свого лігва, так як там він може убити Вас особисто.

Відеопроходження[]

Advertisement