Advertisement
Битва: Жага до Руйнації
Borderlands2 2015-03-25 20-43-20-60
Локація Арена Торрга
Видає Дошка Об'яв Арени
Рівень 50
Нагорода 5 Жетонів Торрга, 9777 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Битва: Жага до Руйнації (англ. Battle: Appetite for Destruction) - третє сюжетне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Отримується на Дошці Об'яв Арени. Виконується в локації Арена Торрга.

Опис[]

Вітаємо, Ви стали учасником «Шибайголового Турніру Торрга». Якщо хочете піднятися на перші рядки рейтингу, Вам прийдеться взяти участь в різних змаганнях, одночасно знищуючи інших елітних гладіаторів. Перше змагання - «Жага до Руйнації», в якому Вам необхідно знищити банду розбійників під назвою «Жахливі Вбивці». Вбийте їх.

Цілі[]

  • Дочекатися, коли Арена буде готова.
  • Зібратися для бою.
  • Вбивати кожного в хвилі один.
  • Вбивати кожного в хвилі два.
  • Вбивати кожного в хвилі три.
  • Вбивати кожного в хвилі чотири.
  • Пережити орду.

Проходження[]

Арена, в якій відбувається бій, - це широка кругла зона з великою кількістю ящиків для укриття, що розташовані по периферії, і декількома цифровими відновлювачами набоїв. Битва починається лише після того, як Шукачі зібралися в центрі Арени, тому є час походити по Арені, збираючи набої.

Після того, як бій розпочинається (кругла металева решітка по центру локації рухається), він перетворюється на смертельну битву проти декількох послідовних хвиль різновидових байкерів. Бійці восновному ворожі й один до одного, тому, якщо їх облишити, то вони будуть вбивати собіподібних, проте це також зменшує шанси на отримання Другого Дихання, тим самим підвищуючи важливість триматися укриттів біля краю Арени.

Повідомлення при виконанні[]

"Ви вижили в "Битві: Жага до Руйнації" і зайняли 5-тий рядок найбільших шибайголів в змаганні! Ваш спонсор Пістон нагородив Вас за тяжку працю скринею зі зброєю."

Примітки[]

Відеопроходження[]

Advertisement