Advertisement
Бензинні Ненажери
Локація Бар "Шибайголовий Ліхтар"
Видає Моксі
Рівень 50
Нагорода $650, 9777 XP, автомат / ружбай
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Бензинні Ненажери (англ. Gas Guzzlers) - побічне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Дошка Об'яв Кратера в локації Шибайголовий Кратер для Шибайголових. Виконується в локації Південна Траса.

Опис[]

"Остерігайтесь палаючого ракка!"

До сера Хаммерлока дійшли чутки про те, що в місці під назвою Південна Траса з'явилась група ракків-мутантів. Він попросив відшукати цих мутантів в ім'я науки. Ви знайшли ракків і з'ясували, що з них випадають унікальні нафтові залози. Хаммерлок попросив Вас віднести їх йому, проте Скутер вважає, що той використає їх у зло. Ви зібрали декілька нафтових залоз, але постали перед дилемою: чи віддати їх Скутеру або ж Хаммерлоку?

Цілі[]

  • Убити ракка-пожирателя палива: 0/10
  • Підняти навтяні залози: 0/10
  • Повернутися до Хаммерлока
-АБО-
  • Повернутися до Скутера

Проходження[]

Ракки можуть бути знайдені літаючими над виділеною областю на карті в локації Південна Траса. Біля двадцяти раків з'явиться і з кожного при вбивстві буде випадати залоза. Серед них часто з'являються пухлі ракки і також шибайголові екземпляри. Як тільки певна кількість ракків убита і їхні залози зібрані, з Вами зв'яжеться по ЕХО Скутер і затребує залози собі замість Хаммерлока.

Повідомлення при виконанні[]

"Ви успішно доставили нафтові залози і злегка роздратували одного з Ваших друзів зі Сховища."

Відеопроходження[]

Акстон_-_Бензинні_Ненажери_(Mr._Torgue's_Campaign_of_Carnage)

Акстон - Бензинні Ненажери (Mr. Torgue's Campaign of Carnage)

Примітки[]

  • Якщо ціль по збору частин ракків в завданні Ремікс із Монстрів (ч. 2) активована, то при вбивстві ракка-пожирателя палива буде випадати залоза і частина ракка, необхідна для вказаного завдання.
Advertisement