FANDOM

Бека
Бека
Сестро, сестро, що вони зробили?
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Автомати
Модель: Подвійний Автомат
стихія: Без стихії
Гра Borderlands 2
Варіанти Бека - Варіанти

Бека (англ. Bekah) - перламутровий автомат виробництва Джейкобс в Borderlands 2. Був доданий з виходом доповнення Режим Величного Шукача 2: Випробування ЦифроПіком. Як і всі чотири перламутрові зброї з доповнення, буде випадати з невеликим шансом тільки з пухлих ворогів після досягнення персонажем 61 рівня.

Опис і використанняРедагувати

Вистріліть їм в обличчя. Двічі. - стріляє одну кулю, що повільно рухається і після проходження певної відстані розділяється на чотири копії, котрі стрімко прискорюються. Витрачає один патрон на постріл.

Бека слід використовувати в типовій манері стандартних автоматів Джейкобс, проте з розрахунком дистанції до цілі, щоб максимізувати ушкодження від дочірніх куль. З єдиним натисканням на спусковий гачок, здатним в декілька разів перевершити ушкодження вказане на картці, Бека спроможна завдати дуже великого ушкодження на середній дистанції.

Має бонус 50% додаткового критичного та 15% мультиплікативного критичного ушкодження. Кулі мають проникаючий ефект подібний до навичка Дриль, проте без підсилення ушкодження з діапазоном в залежності від апаратного забезпечення Borderlands 2. До того ж, зброя має високу віддачу, котра може бути зменшена наявністю префікса влучності або інвентарем Даль.

Бека може довести свою користь на довгій та середній дистанціях, проте екстра-ефект і розділення кулі повинні експериментально досліджуватися, щоб гравець діяв в повному діапазоні та відповідно розширював надійність зброї.

ПриміткиРедагувати