FANDOM

Беззаперечне Лідерство (англ. Keep It Piping Hot) – навичок Сальвадора, який знаходиться в 5-му ярусі гілки Одержимість.

ОписРедагувати

Поки Шибзострілово відновлюється, цей навичок дає посилення до ушкодження зброї, ближнього бою і гранат. Дія навичку припиняється як тільки Шибзострілово готовий до активації.

ЕфектиРедагувати

«En todo siempre la mejor»

  • Ушкодження зброї: +5% за рівень навичку.
  • Ушкодження гранат: +5% за рівень навичку.
  • Ушкодження ближнього бою: +6% за рівень навичку.
Рівень 1 2 3 4 5
Ушкодження зброї +5% +10% +15% +20%+25%
Ушкодження
ближнього бою
+6% +12% +18% +24%+30%
Ушкодження гранат +5% +10% +15% +20%+25%

*Навичок не можна підняти вище 5-го рівня.

ПриміткиРедагувати

  • У версіях гри до патчу v1.4.0 цей навичок не функціонував, якщо будь-які бонуси до швидкості підзарядки активного навичку примінялися до Шибзострілова. Неактивний ефект навичку з'являвся на екрані, але не був підсвічений.
  • В той час, як ця здібність здається дуже гарною, деякі навички роблять її некорисною. Коли Шибзострілово розвинутий на більшу тривалість навичком Коллос і швидше відновлення навичком Вже Готовий!, то Сальвадор не буде отримувати переваг від того, якщо Шибзострілово буде готовий одразу, як тільки тривалість навичку збігає. Навичок Е-ге-гей-галі-галі! може також спричинити цю проблему, збільшуючи тривалість активного навичку.
  • Якщо навичок Лови Кулю! активований під час Шибзострілова, то Сальвадор отримає бонус від навичку Беззаперечне Лідерство, хоча якщо Лови Кулю! призводить до повного відновлення активного навичку, то навичок більше не отримає бонус.

Навички Сальвадора
Шибзострілово
Одержимість Нестримність Залізобетонність