FANDOM

БАєгАловАчний
БАєгАловАчний Бан
БАє-гА-ло-вА-чний, якщо у вас виникли проблеми.
Виробник: Бандит Лого б
Тип: Ракетниці
стихія: Вогонь Корозія Шок Вибух Шлак
Гра Borderlands 2
Варіанти БАєгАловАчний - Варіанти

БАєгАловАчний (англ. bombabarbardeer) - звичайна ракетниця виробництва виключно Бандит в Borderlands 2. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Ракетниці від Бандит при пострілі запускають три маленькі ракети при звичайній витраті набоїв. Якщо вдасться укласти всі три в ціль, сумарне ушкодження буде дуже високим, але через посередню влучність зробити це можливо лише на малій відстані. Друга їх характерна особливість – поєднання гіршого в класі часу перезарядки (біля 7 секунд) з найкращою в класі ємністю магазину (від 8 до 10 ракет). Дана ракетниця може мати будь-яку стихію, проте зразки звичайної рідкості можуть бути тільки вибуховими.

БАєгАловАчний оснащується стволом виробництва Владоф, який збільшує швидкострільність на 20% та швидкість польоту ракет.

Унікальна серед високошвидкісних ракетниць, стріляє по одній ракеті з кожного сопла потрійного гарматного ствола, в результаті ружбаєподібна ракетниця в основному підходить для бою на короткій або середній дистанціях. Кожен постріл все ще споживає один ракетний заряд, а розмір магазину величезний, на одному рівні з низькорівневою раккетницею Підкорювач. До недоліків відноситься виснажливо довгий час перезаряджання та те, що кожна окрема ракета досить слабка. В середньому, загальне ушкодження буде подібне до ракетниць з високим ушкодженням однакових по якості і рівню, але індивідуальні снаряди завдають трохи менше ушкодження, ніж снаряди ракетниці Підкорювач.

ПриміткиРедагувати

  • В Borderlands: The Pre-Sequel присутня аналогічна ракетниця виробництва SCAV - Лайностріл.
  • На відміну від Підкорювач, ротаційний ствол не обертається при стрільбі. Цей ствол обертається лише тоді, коли він встановлений у ракетницю Владоф.

Мікіла

Увага! Дана стаття містить зашкалюючу кількість Азірівського діалекту. Якщо ви не знаєте, хто такий Микола Янович - нам шкода вашого марно витраченого життя будьте обережні - ви можете нічого не зрозуміти.