Анархіст
Анархіст.png
ЗЛАМАЙ СИСТЕМУ!
Виробник: Владоф Лого б.svg
Тип: Пістолети
стихія: Вогонь .svg Корозія.svg Шок.svg ( Шлак.svg / Мороз.svg ) Без стихії.svg
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Анархіст (Пістолет) - Варіанти

Анархіст (англ. Anarchist) - назва групи звичайних пістолетів виробництва виключно Владоф в Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel. Може бути випадково отриманим із будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використання[ред. | ред. код]

Пістолети від Владоф характеризуются высокой скорострельностью и увеличенным размером магазина.
Анархіст оснащений фірмовим стволом від Владоф, що забезпечує збільшене ушкодження, величезну швидкострільність і великий розмір магазину.

Анархіст має видовжену структуру з подвійним стволом: це підписаний пістолетний ствол Владоф, котрий при стрільбі обертається. Пістолети цього типу мають дещо занизьке ушкодження за постріл для пістолету, проте висока скорострільність і гарна ємність магазину дає Анархісту дуже високе Ушкодження За Секунду (DPS - Damage Per Second).

Сальвадор може знайти чудове застосування пістолетам Анархіст під час дії Шибзострілова, завдяки їх швидкій перезарядці і надзвичайній скорострільності. В подальшому це може бути розширено обиранням таких навичків, як Стріляй, скільки хочеш і Піонер.

Варіанти[ред. | ред. код]

Примітки[ред. | ред. код]

  • Як і будь-який пістолет зі стволом від Владоф, Анархіст не може мати рідкість нижче зеленої.