FANDOM

Абориген
Абориген
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Ружбаї
стихія: Без стихії
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Абориген - Варіанти

Абориген (англ. Bushwack) - назва групи ружбаїв виробництва виключно Джейкобс, що зустрічається в іграх Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-Sequel. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Ружбаї Джейкобс – прекрасна ілюстрація переваг виробника. Краще в класі ушкодження (нарівні з аналогами виробництва Торрг), величезна швидкострільність (обмежена тільки швидкістю стрільця), середня влучність, підвищений до х2.3 критичний модифікатор і дуже малий розмір магазину (3-4 патрони) в сумі дають своєрідну, проте дуже ефективну зброю стилю "один постріл – один труп".

Оснащений потрійним стволом виробництва Бандит/SCAV, що надає ружбаю дуже високого ушкодження і велику кількість дробу при пострілі ціною дуже низької влучності. Має широкий розліт дробу і споживає три набої за постріл. Через низьку влучність і широкий розліт дробу, Абориген не призначений для атаки ворогів на далекій відстані, натомість його найкраще використовувати впритул, оскільки всі дробини влучать в ціль і спричинять жахливе ушкодження.

Абориген не має виразного магазина і набої заряджаються прямо в камери задньої частини ствола персонажем. Зброя може тримати чотири патрони, хоча має лише три ствола. Це дозволяє ружбаю вистрілити двічі до перезаряджання.

ВаріантиРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Як і всі ружбаї зі стволом Бандит/SCAV, не може мати рідкість нижче зеленої.