FANDOM

Інтерфейс
Інтерфейс
Я думаю, що ви маєте на увазі 4chan.
Виробник: Гіперіон Лого б
Тип: Ружбаї
Модель: Мислитель
стихія: Вогонь Корозія Шок Шлак Без стихії
Гра Borderlands 2
Варіанти Інтерфейс - Варіанти

Інтерфейс (англ. Interfacer) - серафімський ружбай виробництва Гіперіон в Borderlands 2 з доповнення Велике Полювання Сера Хаммерлока. Отримується з невеликим шансом лише з Зажерливуса Неприбацаного в Режимі Величного Шукача або у Торговця Серафімів в локації Грот Мисливця в Режимі Істиного Шукача Хранилища або нормальному режимі.

Опис і використанняРедагувати

Тому що він летить тобі в пику. Зрозуміло? ВІН ЛЕТИТЬ ТОБІ В ПИКУ! - споживає 2 набої за постріл. Стріляє повільними снарядами, кожен з яких генерує два додаткові в горизонтальний ряд по обидва боки від початкових снарядів. Затим дочірні снаряди розлітаються, вирівнюються і з'єднуються з батьківськими. В режимі прицілювання немає штрафу до швидкості руху гравця.

Інтерфейс стріляє повільними снарядами, їх швидкість подібна до снарядів в ружбаях Торрг. Хоча він стріляє вказану кількість снарядів в стандартній схемі розльоту, кожен снаряд негайно розділяється, потроюючи кількість снарядів. Додаткові снаряди летять по дзеркальним дугоподібним траєкторіям, зліва і справа від початкових снарядів, при цьому кожен подорожує по широкому розльоту, перш ніж сходяться разом з оригінальними снарядами. Додаткові снаряди руйнуються, як тільки вони сходяться, в той час як початкові продовжують летіти.

Надодачу, Інтерфейс має другу характеристику, котра робить його майже унікальним серед зброї Borderlands 2: режим прицілювання не сповільнює персонажа, окрім неможливості перейти на біг. Це робить Інтерфейс більш гнучким в ситуаціях, коли персонажу потрібно прицільно стріляти, надто для Акстона, якщо очки вкладені в навичок Експерт.

Пристойна кількість снарядів Інтерфейса і поведінка робить його дуже надійним на середній дистанції, проте схема польоту снарядів - це палиця з двома кінцями. Поки він може з легкістю влучити в задні критичні зони, такі як животики мурахопавуків, то розліт снарядів при стрільбі впритул є величезним, а на довших дистанціях його додаткові снаряди зникають повністю, залишаючи обмежене число снарядів робити справу. Це ускладнює його використання порівняно з нормальними ружбаями. А низька швидкість його снарядів до того ж робить його дуже складним у використанні проти швидких наземних або літаючих цілей.

Проте, при використанні на правильній відстані, коли додаткові снаряди влучають у ціль, Інтерфейс здатний завдати дуже високого ушкодження. Хоча це може бути важко проти нормальних ворогів, то більші цілі є дуже вразливі проти додаткових снарядів Інтерфеса, особливо великі боси і рейдові боси. Асасин з навичком Дриль також може знайти чудове використання Інтерфейса проти великих цілей, оскільки викривлений шлях додаткових снарядів може спричинити активацію Дриль декілька разів (для кожного окремо). В будь-якому випадку, вивчення дотримувати правильну дистанцію під час використання зброї, ефективно потроїть її ушкодження, що робить Інтерфейс одним з найушкоджуючих ружбаїв, доступних в Borderlands 2.

ПриміткиРедагувати

  • Інтерфейс ніколи не генерується з прикріпленим прицілом.
  • Командо з достатньою кількістю очок в навичку Експерт може використовувати Інтерфейс, щоб значно перевершити швидкість бігу в режимі прицілювання, особливо з модифікатором Легендарний Солдат.
  • Ефект "повного прискорення в режимі прицілювання" Інтерфейса спричинений тим, що місце на ружбаї для прицілу повністю пусте (або відсутнє), а не використанням аксесуара "Без Прицілу", як це знайдено на іншій зброї з прицільною мушкою. Налаштування прицільної частини на відсутність, у будь-якої іншої зброї призведе до такого ж самого ефекту.