Borderlands Wiki
Advertisement

Korporacyjne miasteczko

Nowe misje!

Więcej >

Nowe obszary!

Starzy znajomi.

Więcej >

Nowi przeciwnicy!

Staw czoła armii nieumarłych.

Więcej >

Szalony doktor

Totalnie nie Dr. Zed.

Więcej >

Logo dodatku Zombie Island of Dr. Ned

Zombie Island of Dr. Ned jest pierwszym dodatkiem (DLC) dla gry Borderlands, został zapowiedziany 15 października 2009 i wydany 24 listopada 2009 na platformach Xbox 360 i PlayStation 3. Wersja PC została wydana 9 grudnia 2009.

Scenariusz[]

Dodatek rozpoczyna się wprowadzeniem w formie historii, którą Marcus Kincaid opowiada małemu chłopcu. Dzieciak przerywa mu pytaniami i rysunkami. Być może to to samo dziecko, któremu Marcus opowiadał historię w intro do Borderlands, ale wtedy słuchacz nie odzywał się.

Celem gracza będzie próba zatrzymania apokalipsy zombie trwającej w Jakobs Cove. Dr. Ned (który totalnie nie jest Dr. Zedem w przebraniu) niechcący tworzy masę zombie i innych nieumarłych przeciwników. Gracz wyruszy w podróż po Jakobs Cove i okolicach, próbując pomóc Nedowi zatrzymać plagę i znaleźć antidotum które być może uleczy mieszkaców. Nowe misje, przeciwnicy i łupy czekają!

Zobacz także: Lista misji w Jakobs Cove

Dostęp[]

Dostęp do nowej zawartości można uzyskać poprzez użycie systemu Fast Travel i wybranie lokalizacji "Jakobs Cove". Aby nowa lokalizacja była dostępna, wymagane jest ukończenie misji "Skags At The Gate - Skagi u bram".

Zawartość[]

  • Nowy region "Jakobs Cove"
  • Nowi, nieumarli przeciwnicy (Zombie, a także Pumpkinhead czy Tankensteiny)
  • 25 nowych misji
  • 5 nowych Osiągnieć
  • Minimalny poziom: 10. Poziomy przeciwników zależne od postępów w rozgrywce 1, 2, i 2.5. Przeciwnicy osiągają maksymalnie 69 poziom (poza kilkoma Defilerami w rozgrywce 2giej - osiągają poziom 70).
  • Nowa misja Claptrap Rescue (3 dodatkowe sloty w plecaku na każdą rozgrywkę, dające łączną ilość 6 dodatkowych slotów.)

Obszary[]

  • Jakobs Cove
  • Hallow's End
  • Generally Hospital
  • Dead Haven
  • Lumber Yard
  • The Mill

Schemat misji[]

Główny artykuł: Schemat misji w The Zombie Island of Dr. Ned

Advertisement