Borderlands-wiki
Advertisement

250px-BL2 Infinity

Az Infinity egy legendás pisztolyt Machine által gyártott Vladof. Ez csak a Borderlands 2.

Special Weapon Effects[]

  Scope zoom növekedés lehető legpontosabban csökkentése közben zoomolt. Recoil van egy fix végtelen szimbólum mintát. Lövések ára nincs lőszer.

Dobd Guide[]

Az Infinity van esélye, hogy csökkent a Doc Mercy, mint a gyakori csepp vagy rendkívül ritkán származó ládák vagy Badass vagy erősebb ellenségek.

Apróságok[]

Ez a fegyver egy egyedi tervezésű abban az értelemben végtelen szimbólum (∞) annak hordó. A lövés minta is az alakja végtelen jel. Ez a fegyver csak egy golyó a tárban, így minden egyes lövés jogosult a 0ne Sh0t 0ne Ölj Zer0 képességét. Miután még egy rangot Gaige a "kisebb, könnyebb, gyorsabb" vonás, az első szint az anarchia fa okozza a magazin méretét, hogy menjen le egy kilépő végtelen a magazin mérete 0, így használhatatlan. Miután több mint egy rangsorban e tulajdonság nem csökkenti a magazin mérete 0 alatt. Egyéb fegyverek, amelyek normális magazin mérete 4 vagy kevesebb nem csökken nullára, de ehelyett felső legalább magazin mérete 1. Ez feltételezhető, hogy egy hiba, és lehet rögzíteni a jövőben frissítéseket.

Forrás[]

http://borderlands.wikia.com/wiki/Infinity

Advertisement